torsdag 27 oktober 2011

Sjuk... sjukare... sjukast

Hur ska denna höst bli.. redan nu så tycker jag barnen är mer sjuka än vanligt förkylda, ont i halsen huvudet värker.... Fräsan har varit på dagis två ggr sen satte det igång... vi visste att hon var känslig men inte SÅ känslig... man ser ju hur barn är mot varann... petar varann i ansiktet stoppar in fingrarna i munnen på varann... det kan man ju inte göra så mycket åt... Tuggar på leksaker mm mm mm... Lilleman var med en gång han käkade väl på alla saker som fanns men inte vart han sjuk!? iaf inte så sjuk som fräsan. Nu försöker vi hålla oss inne så fräsan får bli ordentligt frisk... Nog om det...



I lördags var jag och M ute med lite kompisar och bowlade ( inte jag då) och åt middag, drack gott och bara hade så otroligt roligt... var ju evigheter sen jag var ute på krogen... håller på o planerar en tjejfest nu oxå... ska bli så kul.. .med bara massa skit snack och massa skratt... herregud ja!!


Ja idag är det ju då torsdag... håller på o fixar med massa intyg från här o var ang Freija... man blir ju galen på alla dessa intyg som behövs till höger och vänster...



Ska nog ta och fortsätta med det... =)






Ha en trevlig dag... det ska jag försöka ha =)

bye bye

1 kommentar:

  1. Tack :) synden är juh att han smittar ett tag till :P

    SvaraRadera