måndag 25 februari 2013

Nu har jag funderat länge på att börja blogga igen...

... och därför gör jag ett försök att blogga. Har faktiskt saknat det och har känt många gånger att jag har ett sug efter att just blogga. Det var som sagt ett tag sen jag skrev någonting här och det har hänt en del saker i våra liv sen dess.

Just idag är en sjukdag Fräsan fick feber igår på eftermiddagen och senare på kvällen kräktes hon. så natten och morronen här har varit jobbig. Nu sover hon iaf och jag tror det kommer förbli så en stund till. Lilleman stackarn får inte vara på dagis heller då freija är "magsjuk" eller vad det nu är så han har så tråkigt. En syster som är sjuk och en mamma som är stans tröttaste. ingen bra kombo direkt.

Annars så bor vi kvar på samma ställe i Sörping och trivs så bra! Och snart är våren här och jag börjar längta efter att gå o köpa glass i källaren och bara sitta o glo på folk =) Dricka vin på uteplatsen eller bara ta en promenix vid kanalen.

Nej dax att ta tag i lite tvätt och fix innan Fräsan vaknar igen. och hoppas nu att det värsta är över!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar