fredag 7 oktober 2011

Idag är det fredagsmys

ja iaf för mig och barnen. M ska iväg o träffa lite kompisar och sen sova borta... Så här hemma blir det mamma/barn mys =) Idol och pizza blir riktigt bra...

I onsdags så vart jag moster för första ggn... min syrra och christer fick en liten liten kicka... en liten Jolene.. oj oj oj vad hon är söt och liten..*S* tre veckor för tidig var hon oxå... så här vart det o leta reda på Freijas minikläder som hon hade när hon var liten... *S* Men tillomed dom är stora på lilltösen... men det går nog fort o hon växer i dom på ett kick... =)

Fick reda på igår att Fräsan ska få börja dagis på måndag och ha måndags inskolningar fram till startdatum =) Berättade det för henne igår och hon vart helt överlycklig... så måndag morron har dom en extra personal som ska ta hand om Freija hela tiden.. gud så skönt!! = ) Ska bli skoj och se hur allt kommer gå. Lilleman får oxå följa med på inskolningarna sen och det är ju bara bra för honom då kanske det går lättare när det väl är hans tur... Men måndag då får ha nvara med mormor ist för o vara med..*S*

Idag har jag varit och fixat lite med projektet... så nu är äntligen bollen i rullning... =)
Nu ska jag lägga mig på sofflocket en stund medans lilleman sover och Fräsan tittar på bamse...=)

Bye bye...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar